سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: سرمربیگری من در تیم ملی کشتی با کمربند با کارم در تیم ملی جودوی جوا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کار تیم ملی کشتی با کمربند مقطعی است
میران: سرمربیگری‌ام در جودو با حضورم در تیم ملی کشتی با کمربند تداخل نخواهد داشت

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: سرمربیگری من در تیم ملی کشتی با کمربند با کارم در تیم ملی جودوی جوانان تداخل نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: میران: سرمربیگری‌ام در جودو با حضورم در تیم ملی کشتی با کمربند تداخل نخواهد داشت
  •  

، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، از این پس رشته‌هایی چون کشتی ساحلی، کشتی با کمربند و کشتی پهلوانی همه زیر نظر فدراسیون ملی کشتی کشورها اداره خواهند شد. به همین دلیل بعد از انتخاب فردین معصومی و ایوب بنی‌نصرت به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی ساحلی و کشتی پهلوانی، تصمیم گرفته شد که سرمربیگری تیم ملی کشتی با کمربند ایران نیز که کشتی‌ای شبیه به جودو است به سیدمحمود میران سپرده شود.

سیدمحمود میران  در مورد مسئولیت جدید خود در فدراسیون کشتی، اظهار داشت: صحبت‌های اولیه با من مبنی بر اینکه هدایت تیم ملی کشتی با کمربند را برعهده بگیرم شده است، اما هنوز به طور صد در صد این موضوع قطعی نشده است. هفته آینده جلسه‌‌ای با مسئولان فدراسیون کشتی برگزار خواهیم کرد و در مورد این موضوع به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربیگری تیم ملی کشتی با کمربند با مسئولیت شما در فدراسیون جودو تداخلی نخواهد داشت گفت: نه به هیچ عنوان این دو مسئولیت با هم تداخل نخواهد داشت. کشتی با کمربند در همه طول سال فعالیت ندارد و مقطعی است و به همین دلیل با سرمربیگری من در تیم ملی جودوی جوانان تداخل نخواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا از مربیان جودو در کادرفنی تیم ملی کشتی با کمربند استفاده خواهید کرد یا خیر، گفت: هنوز در مورد این موضوع با من صحبتی نشده است و جزئیات همکاری من با این فدراسیون هفته آینده در جلسه‌ای که برگزار خواهیم کرد مشخص خواهد شد.

f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 13140453
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7